إحنا اتنين أصحاب وكل واحد له دماغه.مرات بنتفق، ومرات بنقلبظ الموضوع خالص.لو خرجت مبسوط يبقى كده تمام… إنما متتوقعش تستفاد حاجة.المهم إننا دايمًا… بنقلبظها.