
És l'espai d'humor d'"El club de la mitjanit", a càrrec de Francesc Garriga. A "La repera", en Francesc analitza, examina i censura tot allò que hem fet malament al programa durant la setmana. Ens recorda les pífies, se'n riu dels nostres comentaris i proposa què hem de fer per millorar. De la seva crítica no se'n salva ningú: ni els tertulians, ni els entrevistats, ni els redactors, ni evidentment, el realitzador. És un espai ple d'ironia, d'humor corrosiu i presentat amb un ritme trepidant.Horari: dijous