
البودكاست دة تعبيرا عن حالة العجز والغضب اللى احنا فيها عايز اتكلم عايز اقول كلام كتيروعاجز بس قررت اعمل البودكاست دةواحاول افكر معاكم بصوت عالى هى دى وسيلة جهادى الوحيدة ضد الطغيان الدولى وحالة انتهاك حقوق الانسان والعرب بالاخصهحاول اتكلم فى كل الافكار الممكنه للتطوير عشان نجابههم فكريا واقتصادياوفكل نواحى الحياةهاحول اسرد التاريخ الكامل للقضية عشان يفضل صوتنا شاهد على كل تفصيلة ولان دة اللى اقدر اعمله اتمنى ربنا يتقبل منى واتمنى يكون صوتى صرخة تفوق ضماير نايمة وعقول متكاسلة وجيوش فى اجازةمحمد نادى