
البودكاست ده معمول لكل حد نفسه يغيّر…يعدّل حياته، يتخطى اللي مر بيه، ويرجع يفتكر نفسه تاني.لكل حد بيعدي بمشاعر محدش بيتكلم عنهاوبيحتاج دعم أو تشجيع بسيط يكمل بيه في طريق التغيير.في "حديث التغيير"، بنحكي بصوت هادي وبقلب صادق عن القرارات، والخوف، والوِحدة، والطريق اللي بنمشيه لوحدنا أحيانًا.لو محتاج كلمة تطبطب، أو تفتحلك باب…تعالى نسمع سوا.تقدمه: ياسمين