
Burası sizin 'Hadi Gizem, sen anlat; biz dinliyoruz' dediğiniz yer!Anılarımı, insanlık hallerimi ve hayatın tuhaf senaryolarını benim bakış açımla anlatıyorum. Bazen tek başıma, bazen de zorla getirdiğim konuklarla buradayım işte be buradayım!!Arkanıza yaslanın ve kemerlerinizi bağlayın: Burası 13. Gezegen. 🪐 Realiteden uzakta, olaylara çemberin bir adım dışından baktığımız, sonunda hep bir ağızdan "Vay anasını beeeeeeğ!" dediğimiz yer.HOŞGELDİNİZZZZZZZZZ! (Başka bir evrenden selamlar. Umarız geri dönebilirsiniz.)