
Abans tot plegat era la Repera i ara el Garriga s'ha convertit en el nostre Perepunyetes.Els dijous tornen a tenir un gust picant i àcid amb els pim-pam-pum marca de la casa. Les cagades del Pere i les seves preguntes estranyes, els comentaris dels tertulians, les actuacions de la directiva del Barça... res s'escapa al nostre particular resum de la setmana. La mosca collonera del programa torna a fer patir el Pere, cada dijous.A partir de les 00h i amb els muntatges del Quim Bonet i la realització musical del Ricard Luque prepareu-vos per escoltar el Club de la Mitjanit des d'un punt de vista crític.