
Cada persona és un món. Però hi ha persones que comparteixen moltes coses. Fent-nos un parell de preguntes, a vegades ens adonem que compartim més coses de les que ens separen. A "La tribu", ens visiten persones que comparteixen una experiència, una emoció, un gust, una realitat...