
Denne podcast skal være med til at gøre forskningen ved Sygehus Sønderjylland mere synlig. <br /><br />Podcasten er produceret af to ph.d.-studerende, Silja Hvid Overgaard og Nathalie Fogh Rasmussen. I hvert afsnit er der en ny forsker, der fortæller om sit projekt – på en måde, der er til at forstå.