
<p>Tillsammans vill vi försöka samtala om livets olika</p><p> känslomässiga faser med utgångspunkter som sårbarhet, ärlighet, tacksamhet och</p><p>acceptans.</p><p>Om att börja om, att plocka bort skuld och skam och välja just</p><p>de ingredienser vi individuellt behöver för att leva ett lyckligt liv.</p><p>Vi kommer prata om dilemman och situationer som många av oss</p><p>någon gång I livet hamnar i men som vi pratar alldeles för lite om, hur det är</p><p>att vara människa i glädje och sorg.</p><p>Vi blandar egna erfarenheter med experters utlåtanden och funderar</p><p>över varför vi gör som vi gör och varför vi mår som vi mår, är den naturliga</p><p>förklaringen kanske närmare än vi tror.</p><p>Samt konsten att känna glädje utav att bara få finnas till utan</p><p>livets alla accessoarer.</p><p> </p><p>Häng med oss så pratar vi om livet!</p><p> </p><p><strong>Linda om Katarina</strong></p><p>När jag träffar Katarina känner jag lugnet, hon har en energi</p><p>som säger ”här kan du var