
Un programa que té com a objectiu:• la promoció de la diversitat com a un element actual i positiu de la nostra societat i• analitzar les desigualtats des d’un punt de vista de les DIVERSITATS: d’origen, edat, sexe, discapacitats, orientació sexual, confessió religiosa...etc.El fil conductor és LA DECLARACIÓ UNIVERSAL DELS DRETS HUMANS.Compta amb la col·laboració del Consell Municipal per a la Convivència.