
"Fa molta pena pensar que la natura ens parla, però l'home no l'escolta". Aquesta frase la va deixar escrita l'insigne novel·lista francès Víctor Hugo, el segle XIX. Si en fa d'anys, i no hem arreglat res. Al revés, fa l'efecte que com més temps passa, més crida la natura i menys l'escoltem els homes. Però no tots! Hi ha homes i dones que han entès el missatge. Són potents agents del canvi, que fan córrer les idees i posen cap i cor en una mateixa direcció: protegir el Planeta perquè segueixi sent la llar de tots. Aquesta temporada, l'afer ambiental el tindrem amb l'Eduard Costa i tots aquests emprenedors i emprenedores del medi ambient. Eduard Costa (Banyoles, 1977)És llicenciat en Ciències Ambientals per la Universitat de Girona, doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona i postdoctorat en Canvi Climàtic per la Universitat de Stanford. El medi ambient l'apassiona i procura mantenir el seu compromís amb el planeta en tot el que fa. Un bon dia la música es va creuar en el seu c