
<p>Anime på Menyn är en podcast av Sebastian och Gustav Karlsson, ja vi är bröder...</p><p>Här kommer ni framförallt få höra våra tankar och tycken om anime och generell japansk kultur.Det kommer självklart finnas inslag av våra liv, samt människor i vår närhet som gästar.Vi är inga experter, utan bara vanliga weebs så ta oss inte på allt för stort allvar.</p><p>Välkomna och hoppas att det smakar.</p><p>Kontakta oss gärna med frågor och feedback på [email protected]</p><p>Discord: https://discord.gg/uDMvaPEU9A</p><p>Kom gärna in här och chatta med oss och andra anime älskare </p><p>Lyssna