
Doğada geçen sessiz anlar, bir bulutun geçişi, otobüs beklerken dalıp gitmeler… Hepsi bir şeyler fısıldadı bana. Bu podcast’te, kendi yazdığım hikâyeleri, duygularımı ve bazen de susuşlarımı seslendiriyorum. Her bölüm, bir manzaranın içinden geçerken kalbime uğrayan o anlık duygularla örülü. Bazen bir ağacın direnciyle, bazen bir kelebeğin sessizliğiyle…“Bir Nefes Kelebek” ile sana eşlik etmek istiyorum.Duymak, görmek ve belki biraz da hissetmek için…