
Som dos amics i socis del Barça que comentem l'actualitat del club. Com que això em fa escriure més caràcters fins que li agradi, un càntic dedicat al nostre ídol: "U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer! U-U-Oleguer!"