
Si esteu llegint això... significa que teniu pensat escoltar: "Deixa’t d’històries!"; així que: Benvingudes i benvinguts! A aquest espai, hi parlarem de tots els períodes prehistòrics i històrics haguts fins avui dia, però d’una forma diferent de l’habitual. Intentant així, que us endinseu en els períodes que s’expliquin a cada episodi. Tot això conduït pel Joan García.Més a: https://radiosantfost.cat