
"Despullem les cançons" és un nou programa que va més enllà d'un espai musical de radiació de cançons. Cada setmana seleccionem diferents temes musicals i els comentem. Analitzem la lletra i tractem d'aprofundir en el que diu i en "el que ens diu". Descobrir el missatge que guarda per tal de pensar i reflexionar al seu voltant.Aquest programa intenta ajudar-nos a entendre millor les lletres de les cançons i que, un cop escoltades en poguem extreure les nostres pròpies conclusions.També pretén ajudar-nos a recordar persones, vivències, fets... Finalment ens agradaria que, aquest programa, ajudi a l'oient a millorar el seu estat d'ànim.Un espai conduït i presentat per Carles Rodríguez, escriptor i humanista. Un programa setmanal que s'emet els dimecres a les 8 del vespre.