
Bu proje o 21 güzel insan olmasa nasıl olurdu bilemiyorum. <br /><br />O nedenle benimle bu yolculuğa çıkmaya niyet eden o 21 arkadaşıma şükranımla söze başlamak istiyorum.<br /><br />Sevgili Ece Sarıcıklı ile Esinlenme kitabım üzerine sohbet ederken aklımıza düştü böyle bir şey yapmak ve hayali bile bizi mutlu etti.<br /><br />Bu kitaptaki 21 hikayeyi her hafta okusak, arkasındaki egzersizleri birlikte yapsak, farklı bakış açılarından ( konuğum ve sizler) 'Sen olsan ne sorardın? ' , 'Bu hikaye sana kendi yaşamında neleri anımsattı?' sorularına yanıt arasak ve tüm samimiyetimizle, dürüstlüğümüzle, yargısızlığımızla kalbimizi açan sohbetler yapsak ...ne güzel olur :) dedik.<br /><br />Güzel olur çünkü birlikte öğreniriz,<br />Güzel olur çünkü birlikte düşünürüz,<br />Güzel olur çünkü birlikte hissederiz,<br />Güzel olur çünkü birbirimizden ilham alırız,<br />Güzel olur çünkü birbirimizden destek alırız <br />Güzel olur çünkü birlikte şifalanırız...dedik.<br /><br />Çayını , kahveni alsa