
Je draait al jaren op volle kracht. De resultaten zijn er. Maar je lichaam trekt aan de noodrem, het contact thuis slipt, en ergens weet je dat dit zo niet langer kan.Ik ben Sebastiaan de Ranitz. Ex-marinier, ex-KCT, drie jaar beveiliging in Kabul. Ik weet wat druk is van binnenuit. In deze podcast praat ik rechtstreeks met de man die al te lang in de rode zone zit: de directeur, de ondernemer, de senior professional van 40 plus die alles heeft maar zichzelf kwijt is.Geen therapietaal. Geen motivatieverhalen. Wel eerlijkheid over wat herstel kost, waarom het stokt, en hoe je het verschil voe