
L'intercanvi de la cinta, o de les cintes, va ser un acord entre els locutors Jordi Sugranyes de Reus i Lluís Marçal de Tarragona, per digitalitzar l'arxiu de cintes de caset del Lluís. Aquestes cintes contenien entrevistes enregistrades per ambdós, a la dècada dels anys noranta del segle XX, quan havien començat a cobrir concerts conjuntament.