Kysykö kukaan? –podcastissa kaksi nuorta, joilla ei ole mitään hajua podcastin tekemisestä, juttelee kaikesta mitä sylki suuhun tuo. Uusi jakso joka keskiviikko :)Instagram: @unaelisa ja @harsijarvela