
PER RECUPERAR LA LLIBERTAT DE CATALUNYA, arrabassada fa 307 anys, i RECONSTRUIR LA NACIÓ CATALANA, víctima de genocidi des de dos segles abans de 1714. Els catalans NO hem de posar a votació si som una nació i si volem tornar a ser lliures. Els catalans hem de recuperar el nostre DRET CATALÀ (totalment diferent del “Derecho Castellano/Español”), aplicar les nostres CONSTITUCIONS CATALANES (que són vigents però que no apliquem), i explicar arreu que des de fa cinc segles patim genocidi (els darrers 308 anys ocupats militarment i civil), i que volem que els invasors/ocupants/corruptors/espoliadors/genocides marxin de la nostra terra. Automàticament reapareixerem en els mapamundis com el PRINCIPAT DE CATALUNYA DE NOU INDEPENDENT, com vam ser fins el 10 de setembre de 1714.