
Alle verhalen zijn mooi. Ook die van jou. Het is maar net wat jouw insteek is.Wacht je tot vrijdag met het beleven van avonturen? Tot de zomer? Tot dat je liefde vindt? Volgens mij ben jij meer waard dan dat.Het leven staat redelijk in de weg. Super begrijpelijk hoor! Er is altijd wel iets te doen. In het huishouden. Op je werk. Met de kinderen. Familie. Vrienden. Partner. Maar waar sta jij in dit plaatje? Ja, jij! Want jij bent ook een prioriteit. Eigenlijk de grootste prioriteit in het leven. Alleen we geven zo graag aan anderen, waardoor we tijd te kort komen voor onszelf.Een wereld zonder verhalen is maar een saaie bedoeningZo was ik zelf ook. Eerst mijn emmer leeg maken aan anderen en dan kijken of er nog een druppel over was om aan mezelf te geven. Ik besloot dat dat anders kon. En ging mezelf steeds hoger op de lijstje met taken zetten. Want de was kan best wachten als ik daardoor eens lekker kan lezen. Of schrijven.Mijn hart, tja dat ligt toch echt bij verhalen die net