
L’últim mono és un espai on descobrim persones que volen i mereixen ser descobertes. És com un talent show radiofònic, on els convidats no hi trobaran focus si no un micro on es podran fer sentir. Tots aquells que fem petites grans coses, tenim molt a dir. No cal arribar a un Macba o un TNC per mereixer ser vist i escoltat. Els últims també poden ser els primers.<br />Si tens mono de cultura fresca i desconeguda d’Osona, t’agradarà escoltar-ho. Salut i bananes!<br />Aquest és un programa de Marta Vila.