
Hej gott folk, välkomna till Måndag Morgon Podcast. Här sitter jag, Henrik Hansen, varje måndag – snackar om allt och ingenting. Lite om att vara pappa, nyheter och en hel del av mina egna galna tankar kring veckan som gått. Om du vill höra någon bryta ner veckans händelser med ett skratt, en svordom eller två och en hel del hjärngympa – då är det här din grej. Frågor? Maila mig på: [email protected] på allt i nästa pod :)