
<p>Sara och Amanda djupdyker i norsk kultur och sina egna möten med den.</p><p>De har båda bott i Norge i fyra-fem år och lärt känna varandra där.</p><p>Det blir högt och lågt om livet i Norge och att hitta en plats i ett nytt land som vuxen.</p><p>Varje avsnitt pratar vi också om våra norska favoritord och uttryck.</p><br><p>Både Sara och Amanda har gått Kulturverkstan i Göteborg, bott i England och läst latin!</p><hr><p style='color:grey; font-size:0.75em;'> Hosted on Acast. See <a style='color:grey;' target='_blank' rel='noopener noreferrer' href='https://acast.com/privacy'>acast.com/privacy</a> for more information.</p>