
Oskar och Joacim dricker öl och pratar om allt som de brukar göra när de pratar och dricker öl. Aldrig med en glimt i ögat, alltid seriösa. Vi borde vara nominerade till Årets pod.Humor, ironi och öl.<hr><p style='color:grey; font-size:0.75em;'> Hosted on Acast. See <a style='color:grey;' target='_blank' rel='noopener noreferrer' href='https://acast.com/privacy'>acast.com/privacy</a> for more information.</p>