
'Parlem de còmics' és l'espai de divulgació que cada divendres dediquem a Ràdio Molins de Rei (91.2 FM), amb la participació d'en Pau Moratalla, conductor del club de lectura de còmic de la biblioteca El Molí, i l'Eli Arjona al control tècnic.Còmic, novel·la gràfica, tebeo, historieta... Digues-li com vulguis! Si ja t'agrada aquest món o t'interessa descobrir-lo, et convidem a la nostra trobada setmanal, on parlem amb gent de còmic per a comentar temes teòrics, obres concretes, autors/es, donar a conèixer editorials, llibreries especialitzades, escoles de còmic i arts visuals, publicacions, exposicions i tot el que tingui a veure amb l'actualitat del 9è art, amb especial èmfasi pel còmic català i en català.És un espai petit, però fet amb un gran amor pel Còmic.