
Μιλάμε Παραπολιτικά από την αρχή! Είχα κάνει τρία τέσσερα επεισόδια μες στο πρώτο κύμα της πανδημίας αλλά επειδή είμαι τόσο βλάκας, κανονικός βλάκας, θα πάμε από την αρχή.Στο "Μιλάμε Παραπολιτικά" κάθε Τρίτη και Παρασκευή θα σχολιάζω τα θέματα των ημερών και θα κάνω και λίγη πλάκα! Και εμείς απλά εδώ είμαστε!Σε όλα ο Άντρι Ντίσα!Ελάτε στην παρέα της είδησης και της ενημέρωσης! Βάλτε στην αναζήτηση "ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ" και εμείς εδώ είμαστε!milameparapolitika.blogspot.com