
נעים מאוד, אנחנו אנה ואפרת.אנה, AKA אנושקה – אמא, כותבת, מינימליסטית, טבעונית ומחוברת נפשית לפנטזיות דיסטופיות.אפרת, AKA אביגיל – צלמת, כותבת, שואפת למינימליזם וטבעונות וחולמת על הרצאת TED שנקראת “איך התפרנסתי מפרסום בלי לעודד את תרבות הצריכה”.באנו לדבר על מה שחשוב לנו, ואולי על הדרך – לשנות קצת את העולם.אז קחו רגע, ובואו נדבר על זה;על קיימות ואיכות הסביבה, על מינימליזם ותרבות הצריכה, על ההשפעה של כל זה על הכדור שלנו ועלינו – וגם על מה אנחנו יכולות ויכולים לעשות כדי שיהיה טוב יותר.אנחנו מאמינות שגם למעשים קטנים יש את הכח לעשות שינוי גדול,והפודקאסט הזה הוא המעשה הקטן שלנו.