כן, עוד פודקאסט על כדורגל. רק ששלנו לא *רק* על כדורגל. הוא על גרמניה. על החברה שלה. על הפוליטיקה בה. על האלמנטים שמרכיבים אותה. ובעיקר, על הסיפורים שהופכים את גרמניה למה שהיא, לטוב ולרע. איך נציג את כל אלה? ובכן, דרך הכדורגל. דרך הפוּסְבָּאל.קודם כל, נציג את עצמנו:אני אדם, בן 31, נולדתי באופנבאך, גרמניה, וגדלתי בערד. אחרי השירות הצבאי עזבתי את הארץ ומאז אני מתגורר בדיסלדורף. אמא שלי גרמנייה, גדלתי עם השפה, התרבות וההרגלים, אבל חשוב מכל: גדלתי עם בורוסיה דורטמונד. אני בעל מנוי לזודטריבונה של הווסטפאלן שטאדיון (אזהרה: השם "זיגנל אידונה פארק" עלול לגרור חסימה), אותו היציע המכונה בעגה הבינלאומית "הקיר הצהוב", ומנהל את מועדון האוהדים הישראלי של השווארצגלבן. כבר 5 שנים שאני נמצא בכל משחק בית, והולך גם ללא מעט משחקי חוץ. אחד הדברים שמייחדים את בורוסיה דורטמונד כמועדון הוא תרבות האוהדים התוססת, הדמוקרטית והמגוונת שיש בה, תרבות אוהדים שאני וחבריי חלק פעיל ממנה. אם דרך אולטראס, חוליגנים, Kutten (הסברים יגיעו בפודקאסט) או סתם מועדוני אוהדים "רגילים", מפה שואב המועדון הענק הזה את כוחו ומהווה דוג