
תכניתו של משה נגבי "דין ודברים – חוק ערכים ודמוקרטיה ומה שביניהם" שודרה מידי שבוע ברשת ב', במשך למעלה משלושים שנה, בין השנים 1981 ועד לפטירתו של נגבי בינואר 2018. התכנית דנה בנושאים אקטואלים מההיבט המשפטי ערכי, ועם השנים הפכה ל"מוסד רדיופוני" בעל השפעה, שהנחיל לציבור בישראל ערכים של דמוקרטיה וליברליזם. התכניות מובאות באדיבות כאן רשת ב', תאגיד השידור הישראלי.