
שמי מיכל קיסרי ואני מאותם אנשים שלא מצליחים להכנס לרובריקה אחת - הומני או ראלי. מאז שאני זוכרת את עצמי אני מציירת, מנגנת, מעצבת, מבשלת, יוצרת. בתיכון למדתי במגמה ביולוגית ספרותית. ובקורס תכנות בממר"מ - הכי אהבתי אלגוריתמים. אני מכירה הרבה אנשים כמוני שהצד היצירתי והאנליטי שלהם דומיננטיים באותה המידה. שמוח ימין ומוח שמאל שלהם מפותחים באותה המידה.מגישה: מיכל קיסרי