
הי, אנחנו דנה נחום ומורן מישל, והפודקאסט שלנו עוסק בחיים מחוץ לתלם. למה? כי במשך שנים חשבנו שזה קצת לא בסדר להיות לא כמו כולם. כלומר, קצת גרמו לנו לחשוב ככה. א-ממה? בגילנו כבר ברור לנו ש׳לא כמו כולם׳ זה השחור החדש, והפודקאסט הזה חוגג את האפשרות לחיות לפי בחירה במקום לפי תכתיבים, ואת כל האנשים המיוחדים שבוחרים אחרת וחיים עם עצמם בשלום.