Κάθε εβδομάδα ο "κωμικός" Λάμπρος Φισφής και η "φίλη" του Εβίτα Μαρκοπούλου υποδέχονται έναν άνθρωπο που "αγαπάνε" και κάνουν μια "κουβέντα" για ότι προκύψει με στόχο να σας βάλουν στην "παρέα" τους και να περάσετε "ευχάριστα".