
سالهای سال در طلب معنای زندگی و هدف و رسالتی برای خود بودمبیش از ربع قرن جستجو کردم و هیچ نیافتموقتی دست از جستجو برداشتم یافتم که اصلا لازم نیست معنایی بزرگ داشت یا رسالتی محقق کرد بلکه می توان در زندگی بی هدف گشت و گذار کرد انسانها را دید و از ایشان آموخت یاد گرفتم چگونه شیره زندگی را بمکم و با وجود درد و رنج زندگی لبریز از شادی فرا چنگ آورمدر این پادکست با شما از ولگرد بودن، وحشی وار زیست کردن و مکیدن شیره زندگی سخن خواهم راندباشد که رستگار شویم