
Ένα podcast του απόλυτου μαζοχισμού, όπου διαβάζουμε μαζί (βασικά, εγώ σας διαβάζω - εσείς με ακούτε να σας λέω) αυτά που δεν θέλετε να διαβάσετε αλλά δεν μπορείτε και να αποφύγετε: ΑΟΘ, ΑΕΠΠ και ό,τι άλλο χρειαστεί...!!!Ακούστε το βιβλίο στα αυτιά σας, όποτε 'θέλετε', ξανά και ξανά, μέχρι να μπορείτε να τα πείτε νεράκι!Και ενδιάμεσα, ελάτε να μοιραστούμε τον πόνο μας... Τα 'After' παραληρήματά μου θα σας δώσουν το απαραίτητο κουράγιο για να συνεχίσετε αυτόν το μακρύ αγώνα!ΜΑΖΙ θα τα καταφέρουμε, people!