
قصه : ما هر کدام نقشی در زیستن خود داریم بازی : زندگی ست و من در این میان قصد کردهم زندگی را کشف کنم و هر آن چه را که میگویم ، صحبتی ست از هر آن چیزی که من از وجودیت هستی فهمیدهم تا این جا قصهُ بازی میکنیم با هم و بازی را قصه میکنیم با همبازی کنیم ؟همه قصه هایی که از زندگی خودتان دارید را میتوانید از طریق این پادکست با دیگر انسان ها به اشتراک بگذاریدو ببارید که «فهمیدن بارش است» ، «زندگی باید کرد» ، «جور دیگر باید دید» بارونی هستم محمدصادق مسعودیhttps://t.me/gheseabazi تلگرامhttps://www.instagram.com/baroonimsm/ اینستاگرامhttps://www.baroonist.com سایت