
Χόρευα για αρκέτα χρόνια στο ραδιόφωνο και αποφάσισα να τα αλλάξω όλα και να κάνω πόντκαστ!Λίγο σχολιάζω τα νέα του αγαπημένου μας Ελλαδιστάν, λίγο κάνα κρύο ανεκδοτάκι και πολύ τραγούδι γιατί έχω ψηφιστεί η καλύτερη φωνή από τους φάλτσους του Γαλησσά.Ακούστε με, υπόσχομαι θα έχει πλάκα!