
כמה פעמים הרגשת שאת מפספסת?אין לך זמן, את עמוסה, החיים רצים, ואת, את ממשיכה להרגיש שאת רוצה יותר.מבחוץ זה ניראה נוצץ והכל טוב. באמת יש לך הכל.אבל בפנים את מרגישה שזה לא זה. זה לא מה שאת רוצה.זה לא מספיק!ככה אני הרגשתי פעם. הכל היה בסדר אבל לא מעבר.בסדרה של משברי חיים למדתי והכרתי עצמי לעומקגיליתי מה היא מהות חייומה אני באמת אוהבת.היום אני חיה את החיים האמיתיים שלי.כמו שאני באמת, ונהנת מכל יום וכל רגע.כאן ועכשיוהפודקאסט הזה הוא חלק מהחלום שלי, להנגיש לכם כלים פשוטים ליצירת חיים בעלי משמעות ללא מאמץ רבמקווה שתהנו!זכרו, אין זמן טוב יותר מעכשיו להתחיל לחיות בתשוקה והנאה