
ביום ראשון מיד לאחר שמחת תורה שוחחתי עם נערן בהודעות והוא שלח לי את המילים הבאות: "בהצלחה רבה! צריך לחזור על הלכות מלכים ברמב"ם. נלחמים על ייחוד ה'!"חשבנו שלעילוי נשמתו נקח על עצמנו את היוזמה שלו עצמו ונלמד הלכות אלו יחד.בעז"ה הרב נחמיה רענן, ראש ישיבת הבקעה, יוביל את הלימוד בהקלטות קצרות.מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקבוצה ובנוסף להפיץ בכל הכוח את הקישור לכל המעגלים במיוחד לחיילים באשר הם. בשורות טובותהרב משה בן שימוללדפי המקורות: https://drive.google.com/drive/folders/1gufd9NjaPd0oXx-mnKjElui6cZR1O4tP?usp=sharing