
لو بتسمع الحلقة دي وإنت بعيد عن بلدك…<br />يمكن في مدينة مش بتنام، أو لغة مش لغتك، أو حياة ماشية بسرعة أكبر من قلبك.<br /><br />قعدة روقان مش بودكاست نصايح،<br />هو مساحة هادية لكل اللي حاسس إنه غريب شوية،<br />لكل اللي سايب حتة من روحه وراه،<br />وبيحاول يعيش وهو مشتاق.<br /><br />هنا مش مطلوب منك تكون قوي،<br />ولا ناجح،<br />ولا فاهم كل حاجة.<br /><br />كفاية إنك تسمع…<br />وإحنا نقعد سوا شوية.<br /><br />