
לפני שלושה חודשים אחת מאיתנו עזבה הכל וטסה לאוסטרליה. השנייה כבר גרה שם עם בעלה ומנסה לא להתחרט שהסכימה לארח אותה. עכשיו יש לנו פודקאסט – כי אם כבר מדברות שעות, לפחות שתהיה לזה פלטפורמה.הצטרפו אלינו כשאנחנו מנסות להגשים את החלום להיות קריסטן בל בנואובדי וואנטס דיס או לכל הפחות להבין מה עובר עלינו בצד השני של העולם ◡̈אפשר לעקוב אחרינו גם באינסטגרם: @lielstagram @orelic ובהמשך כשנקבל שת״פים ליהנות מקודי קופון עלינו