
حافظه فیل ها خیلی فوق العادت اونها همه چی یادشون میمونه و حتی میتونند بعده 20 سال کسی رو که بهشون بدی یا خوبی کرده بشناسن...منم همیشه خیلی حافظه خوبی داشتم و دارم اینو باهاتون به اشتراک میزارم...مهساکست فقط درباره من نیست درباره ماست.دربارهی همهی ما انسان های معمولی که با هزار فکر و خاطره داریم زندگی میکنیم. گاهی شاید قصه بگم، گاهی فقط درد دل کنم، گاهی هم از آدمای دیگه بگم...شاید توی قصههای من، یهجایی، تو هم خودتو پیدا کنی :)_____میتونی در یوتیوب هم مهساکست دنبال کنی: https://www.youtube.com/@Mahsacast