
האמת?אין לי את כל התשובות. וגם לא את כל ההצלחות.אבל יש לי דרך – דרך שבה אני צועדת שלושים שנה.דרך של חקירה, כאב, התרגשות וגילויים מרהיבים על היכולות האנושיות שלנו. דרך שיש בה תסכול ואומץ, הקשבה ולמידה, ובעיקר – לב פתוח.ומי אני? אני מרפאה אנרגטית, חוקרת, מרצה, מפתחת השיטה "סימנים מרפאים" ומומחית למפות חשיבה, מזמינה אתכם להצטרף לדרך שלי –לגלות איך רגש, תודעה, מדע ורוח משתלבים,ואיך כל רגש, כאב, מחשבה או דימוי – הם סימנים שמובילים אותנו הביתה, לעצמנו. נדבר על עבודה, משפחה, כאב וריפוי, אנרגיה ודמיון. על גילגולים קודמים ואנשים מדהימים שפגשתי בדרך. ובעיקר על איך כל פרט בחיים שלנו – באמת מתחבר.