
Experiència comunicativa fantàstica amb la ràdio com a eina d’aprenentatge. Alumnes de diferents centres educatius de L'Hospitalet participen d'aquest projecte de #radioescoLHar. D'una manera molt pràctiva i divertida fem ràdio. D'aquesta manera han millorat competències orals en català.