
Bu romantik bir kendini bulma yolculuğu... bir öz şifa yolculuğu... Birgün elime bir mum aldım ve içimdeki karanlık mağaraya doğru yürümeye başladım. Bu yolculukta nelerle karşılaştığımı, mağaranın duvarlarında neler gördüğümü; astroloji, yoga ve birçok felsefeyle hatta edebiyatın şiirin yoldaşlığıyla nasıl ruhumun odalarına ışık tuttuğumu ve böylece kendimi yeniden yeniden yeniden nasıl inşa ettiğimi anlatıyorum.