
Un programa de divulgació científica per tots tipus de públic, per aprendre una mica més sobre el món de la tecnologia, on presentarem tant l'actualitat del moment, la història que ens ha portat al lloc n'estem.Comunicacions, Ràdio, Educació Digital, Internet, Xarxes Socials, Radioafició…, i molts temes més, per fer més assequible la ciència a tothom. Cada dimarts de 23:00 a 24:00 comptarem amb la col•laboració de especialistes del món de la ciència i tecnologia, com universitats, investigadors, associacions, professionals, i experts de tots els camps. Dirigit i Presentat Per Marià M. SarrieraProducció i controls en Pere GarridoHorari: Els Dimarts a la nit de 23 a 24 hores.