Terapiye paramız yetmedi, biz de podcast açtık.Dengeyi bulamadık ama iyi sohbet ediyoruz.Aşırı düşünenlerin, fazla hissedenlerin ve “yine mi ben?” diyenlerin kulübüne hoş geldin.