
Eclipsa és un pòdcast fet i per a gent guapa en el que ens dediquem a tenir converses entre amigues xerrant sobre el safreig de les xarxes i vivències personals (mama si escoltes aquest pòdcast és tot mentida) us hi esperem cada diumenge a les 12 h amb un capítol nou :)