
Είμαι η Μαίρη, η Μαιρούλα, το Μαιράκι σας.. ΟΧΙ! Είμαι η Μαρία και μιλάω πολύ! Πάρα πολύ! Θα το διαπιστώσετε δηλαδή! Είμαστε εδώ με την Αγγελική (την μοντέρ/καλλιτέχνιδα/κολλητή) με το «ποιος σε ρώτησε;» και το «Το είπε και η κουτσή Μαρία!»Ελάτε στην παρέα μας!❤️❤️